Znaleźliśmy w sieci notatkę, w której turysta opisał sytuację związaną z korzystaniem z parkingu w rejonie szlaku turystycznego. Zwrócił uwagę, że doba liczona jest nie jako 24 godziny, a czas od godziny 0.00 do 24.00, w przypadku powrotu tuż po północy naliczana jest wyższa opłata za parking, tak jakby rozpoczynała się kolejna doba, chociaż w rzeczywistości tak nie jest. W odpowiedzi właściciel parkingu sformułował komentarz (pisownia oryginalna): „słuchaj pajacu niełuku doba ma 24h jest to pajacu od rana do wieczora”. Wypowiedź ma charakter obraźliwy, nieprofesjonalny i pokazuje brak kultury języka wobec klienta. Zamiast rzeczowego wyjaśnienia zasad korzystania z parkingu, właściciel użył epitetów i wulgarnie odniósł się do turysty. Popełnił przy tym rażące błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Oj, brak niestety profesjonalizmu i kultury osobistej w komunikacji z klientami. Przypominamy również, że w trosce o zachowania standardów obsługi turystycznej warto regulaminy formułować jasno i zrozumiale…

